مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-19اقتصادي

ایجاد صنایع تبدیلی لازمه تکمیل زنجیره ارزش محصولات استراتژیک


ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی، لازمه تکمیل زنجیره ارزش محصولات استراتژیک و منحصربه فرد استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل کشت و صنعت زرین در دفتر استانداری در تهران، اظهار داشت: پیاده سازی و تکمیل زنجیره ارزش محصولات استراتژیک و منحصر بفرد استان مهم ترین راهکار برای ایجاد ارزش افزوده در این محصولات است.

وی با اشاره به حجم تولید محصولات استراتژیک زرشک، زعفران و عناب در استان، تصریح کرد: با وجود این حجم قابل تأمل تولید زرشک، زعفران و عناب در استان متأسفانه عایدات کشاورزان ما از این محصولات بسیار اندک است.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: استان درخصوص جلب و جذب سرمایه گذارانی در زمینه ایجاد صنایع فرآوری محصولات کشاورزی اهتمام ویژه ای دارد و هدف از این کار، ایجاد ارزش افزوده و افزایش درآمد کشاورزان از تولیدات آنان است.

قناعت با اشاره به اهمیت حضور سرمایه گذاران در استان بر تلاش دستگاه های متولی و مرتبط در زمینه تسهیل شرایط برای حضور سرمایه گذاران و هلدینگ های سرمایه گذاری تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ در این دیدار که با حضور شریعتی سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال و جعفری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، پیشنهاد مدیرعامل شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد صنایع تبدیلی لازمه تکمیل زنجیره ارزش محصولات استراتژیک

ایجاد صنایع تبدیلی لازمه تکمیل زنجیره ارزش محصولات استراتژیک