مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-19سياسي

اعلام ویژه برنامه احیای شب های قدر شبکه های سیما


طبق اعلام دبیرخانه شورای معارف سیما، ویژه برنامه های شب های قدر شبکه های سیما با معرفی سخنرانان و مناجات خوانان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طبق روال هر ساله و به مناسبت فرا رسیدن لیالی پر فیض قدر، شبکه های سیما مراسم احیا در اماکن مقدس را در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست سوم (چهارشنبه 31 فروردین، جمعه 2 اردیبهشت و یک شنبه 4 اردیبهشت) پوشش می دهند.

شبکه یک سیما ـ حرم مطهر امام رضا (ع)، رواق امام خمینی (ره) ـ ساعت 23:15   مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با سخنرانی آیت الله علم الهدی و مداحی و قرائت دعای جوشن کبیر با نوای حاج محمود کریمی پخش می شود.

در شب بیست و یکم سخنران مراسم حجت الاسلام والمسلمین رفیعی خواهد بود و حاج علی برادران و حاج احمد واعظی به قرائت دعای جوشن کبیر و مداحی می پردازند و در شب بیست و سوم نیز حجت الاسلام والمسلمین عالی سخنرانی و حجت الاسلام والمسلمین شجاع قرائت دعای جوشن و علی ملائکه مداحی خواهند کرد.

شبکه دو سیما ـ شهر قم حرم حضرت معصومه (س) ـ ساعت 23 در مراسم نخستین شب قدر شبکه دو سیما، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و سیدعلی حسینی نژاد دعای جوشن کبیر را قرائت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه احیای شب های قدر شبکه های سیما

اعلام ویژه برنامه احیای شب های قدر شبکه های سیما