مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-19بين الملل

واکنش روسیه به احتمال اضافه شدن به فهرست «حامی تروریسم»


وزارت خارجه روسیه اظهارات واشنگتن درباره بررسی افزودن نام روسیه به فهرست کشورهای «حامی تروریسم» را جریان تبلیغاتی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) گفت که مسکو بیانیه اخیر واشنگتن مبنی بر اینکه در حال بررسی اضافه کردن روسیه به فهرست کشورهای حامی تروریسم است را اقدامی تبلیغاتی می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، زاخارووا در برنامه ای در یوتیوب گفت: این برای متقاعد کردن کسانی که هنوز نشکسته اند لازم است.

امروز به این نیاز است.

اکنون این ایده هر لحظه است که ظاهر می شود و نه قانون و نه حقایق آن را پشتیبانی نمی کند، هیچ کس اصلاً در مورد حقایق صحبت نمی کند.

این، امروز برای فعالیت های اطلاعاتی وتبلیغاتی واشنگتن ضروری است.

اظهارات این مقام روس در انتقاد از مقامات آمریکایی پس از آن بیان شد که ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان گفت که واشنگتن در حال بررسی احتمال معرفی روسیه به فهرست ادعایی کشورهای حامی تروریسم است.

به ادعای وزارت امور خارجه ایالات متحده، این تعریف برای کشورهایی اعمال می شود که مکرراً از اقدامات تروریستی بین المللی حمایت می کنند و در حال حاضر چهار کشور ایران، کوبا، کره شمالی و سوریه در این فهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روسیه به احتمال اضافه شدن به فهرست «حامی تروریسم»

واکنش روسیه به احتمال اضافه شدن به فهرست «حامی تروریسم»