مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-19فرهنگي

میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از 7 نمایش در اردیبهشت


پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان نمایش هایی از محمد رحمانیان، بهرام افشاری، آرش عباسی، سجاد افشاریان، بهاره رهنما، کامران شهلایی و امیدنیاز می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، با شروع اردیبهشت، اجرای هفت اثر جدید و متنوع در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می شود.

پردیس تئاتر شهرزاد علاوه بر رپرتوار آثار برتر کودک، در فصل تازه خود پذیرای نمایش های موفق از کارگردان های صاحب نام و نمایش هایی منتخب از تئاتر دانشگاهی و تئاتر استان ها می شود.

بهرام افشاری و چه کسی جوجه تیغی را کشت بهرام افشاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بعد از اجرای موفق نمایش جوجه تیغی نمایش جدید خود را از 14 اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می برد.

نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت با طراحی، نویسندگی و بازی بهرام افشاری همین طور همراهی تینو صالحی و تهیه کنندگی محمد قدس اردیبهشت روی صحنه پردیس شهرزاد می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پایان همه چیز خوب است.

اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.

محمد رحمانیان و عشق روزهای کرونا محمد رحمانیان کارگردان تئاتر تصمیم دارد نمایش جدید خود به اسم اولد سانگر: عشق روزهای کرونا را با تهیه کنندگی علی اوجی از 14 اردیبهشت سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از 7 نمایش در اردیبهشت

میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از 7 نمایش در اردیبهشت