مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-19سياسي

وجود سیستم گرمایشی غیراستاندارد در 2500 کلاس درس لرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، امیر غفوری نژاد ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، با اشاره به عملکرد این مجموعه، اظهار کرد: در 2 سال گذشته با وجود آثار زیان بار ناشی از سیل فروردین ماه 98 و با توجه به تمام تنگناهای اقتصادی کشور، اما به برکت لطف خدا، ما می توانیم و کمک خیرین، اتفاق های خوبی در راستای ایجاد عدالت آموزشی به وقوع پیوست.

وی خاطرنشان کرد: تعهدات خیرین مدرسه ساز لرستان در جشنواره بیست و سوم نسبت به جشنواره بیست و دوم، بیش از 306 درصد افزایش داشتیم که به واسطه این افزایش اعتبارات توانستیم جایگاه دوم را در کشور در جهت جذب خیرین داشته باشیم.

مدیرکل سابق نوسازی مدارس لرستان با اشاره به تعریف 240 پروژه طی 2 سال گذشته در این مجموعه، بیان داشت: بیش از 563 کلاس درس با اعتبار 365 میلیارد تومان در قالب این تعداد پروژه ایجاد شد، به نحوی که به طور متوسط هر دو روز، 1.

5 کلاس درس در استان تعریف شده است.

غفوری نژاد تصریح کرد: این مهم  در راستای مرتفع نمودن مشکلات کمبود فضاهای آموزشی در استان انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در سال 83 حدود 5 هزار و 300 کلاس ناایمن و تخریبی در استان داشتیم، افزود: طی سال 85 و با ابلاغ اعتبارات بازسازی، 3 هزار کلاس درس نوسازی شد و طی 2 سال گذشته با وجود بسته شدن ردیف پروژه های بازسازی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود سیستم گرمایشی غیراستاندارد در 2500 کلاس درس لرستان

وجود سیستم گرمایشی غیراستاندارد در 2500 کلاس درس لرستان