مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-19اقتصادي

نظام مهندسی در صدور پروانه ساخت جهش ملی مسکن تسریع کند


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: نظام مهندسی و شهرداری باید در صدور پروانه و تأییدیه ساخت طرح جهش ملی مسکن در نیر سریعتر اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب حیدری ظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات این طرح در نیر اظهار کرد: زمین لازم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر تأمین شده و در چند روز آینده نسبت به آغاز احداث این مسکن ها در نیر اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح جهش ملی مسکن یک طرح تقاضامحور است، تصریح کرد: برنامه ریزی بر اساس واریز وجه توسط ثبت نام کنندگان است و هر قدر واریزی بیشتر باشد، تعداد واحد بیشتری را می توانیم در این شهرستان احداث کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه تعداد واریزکننده ها برای نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر پایین است، خواستار اطلاع رسانی در شهرستان ها و مرکز استان در این زمینه شد.

حیدری همچنین به آغاز اجرای واحدهای طرح جهش ملی مسکن تا پایان ماه جاری اشاره کرده و خواستار همکاری شهرداری و نظام مهندسی برای تسریع در صدور پروانه و تأییدیه شد.

وی گفت: امسال راه ارتباطی کوراییم به خلفلو شهرستان نیر توسط اداره راهداری و حمل نقل جاده ای تکمیل و افتتاح شده و بخش کوراییم از بن بست خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مهندسی در صدور پروانه ساخت جهش ملی مسکن تسریع کند

نظام مهندسی در صدور پروانه ساخت جهش ملی مسکن تسریع کند