مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-19سياسي

35 هزارشهروند شیروانی پزشک خانواده دارند


با اجرای طرح رایگان بیمه سلامت همگانی و انتساب پزشک خانواده در سال 1400، 35 هزار و 797 شهروند شیروانی از پزشک خانواده بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز ابراهیم مقدس، رییس اداره بیمه سلامت شهرستان شیروان در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: با اجرای طرح رایگان بیمه سلامت همگانی و انتساب پزشک خانواده در سال 1400، 35 هزار و 797 شهروند شیروانی از پزشک خانواده بهره مند شده اند.

وی گفت: سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای بند الف تبصره (17) قانون بودجه سال 1400 با هدف دسترسی بیمه شدگان سلامت همگانی به پزشکان بخش خصوصی، طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع را در شهرهای بالای 20 هزار خانوار از مهر ماه 1400 اجرا نموده است.

رییس اداره بیمه سلامت شیروان افزود: در این طرح بیماران صندوق سلامت همگانی با مراجعه به پزشک خانواده منتسب شده برای ایشان تشکیل پرونده می شود و با پرداخت مبلغ 6 هزار تومان بابت ویزیت مورد معاینه قرار می گیرند و اگر بیمار نیاز به ارجاع به پزشک متخصص یا فوق تخصص داشته باشند توسط همان پزشک ارجاع می شود و این در حالی است که قبلا تنها می توانستند از بخش دولتی خدمات دریافت نمایند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حق بیمه در این صندوق رایگان و بیمه شدگان تحت پوشش آن در شیروان 35 هزار و 797 نفر می باشند که 18 پزشک عمومی در این طرح همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 هزارشهروند شیروانی پزشک خانواده دارند

35 هزارشهروند شیروانی پزشک خانواده دارند