مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-19بين الملل

بیانیه معنادار و شدیداللحن روسیه علیه تل آویو چه تبعاتی به دنبال دارد؟


برخی از تحلیلگران بر این باورند که بیانیه شدیداللحن اخیر مسکو علیه تل آویو بیانگر تغییر موضع روسیه بوده و به تحولاتی در منطقه منجر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، تحلیل های رسانه ای حاکی از آن است که بیانیه بی سابقه مسکو علیه تل آویو، تحولاتی قریب الوقوع در منطقه را به دنبال خواهد داشت.

شبکه المیادین به تازگی در گزارشی به قلم شارل ابی نادر سرتیپ بازنشسته ارتش لبنان به این مسئله پرداخت و نوشت: بیانیه جمعه گذشته وزارت امور خارجه روسیه جالب توجه بود.

[در این بیانیه آمده بود] که اسراییل در تلاش است تا از وضعیت اوکراین برای منحرف کردن توجه جامعه بین الملل از نبرد فلسطین و اسراییل سواستفاده کند.

این بیانیه در پاسخ به حمله [دیپلماتیک] اسراییل علیه روسیه انجام گرفت؛ حمله ای که یاییر لاپید وزیر امور خارجه دشمن آن را با حمایت از قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره تعلیق عضویت فدراسیون روسیه در شورای حقوق بشر سازمان ملل به راه انداخت.

در ادامه آمده است: در ادامه بیانیه وزارت خارجه روسیه عنوان شده بود: کابینه اسراییل همچنان به اشغالگری غیرقانونی و الحاق فزاینده خاک فلسطین با زیر پا گذاشتن تعدادی از قطعنامه های شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل ادامه می دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه معنادار و شدیداللحن روسیه علیه تل آویو چه تبعاتی به دنبال دارد؟

بیانیه معنادار و شدیداللحن روسیه علیه تل آویو چه تبعاتی به دنبال دارد؟