مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-19حوادث

کشف 75 میلیارد کالای قاچاق در شرق استان تهران


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری 373 سارق و کشف بیش از 75 میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق در طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس که به مدت 48 در سطح استان اجرا شد، اظهار کرد: این عملیات از سلسله عملیات هایی است که با هدف کشف مواد مخدر، کالای قاچاق و اموال مسروقه و مبارزه با اراذل و اوباش طراحی و عملیاتی شده که دستاوردهای بسیار خوبی نیز به همراه داشته است.

  وی با تاکید بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به عنوان مطالبه جدی مردم و مسئولان گفت: برقراری امنیت برای تمامی موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می آید.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به دستاوردهای این طرح افزود: در حوزه مواد مخدر که از آن به عنوان ابر آسیب جامعه یاد می کنیم، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف 75 کیلو گرم انواع مواد افیونی و دستگیری 109 خرده فروش و 149 معتاد متجاهر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 75 میلیارد کالای قاچاق در شرق استان تهران

کشف 75 میلیارد کالای قاچاق در شرق استان تهران