مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-19ورزشي

این اتهامات برای توطئه و جنجال علیه من است


مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا نه تنها از افشای خبر درآمد هنگفتش به واسطه برگزاری سوپرجام اسپانیا در عربستان شرمسار نیست، بلکه از خودش دفاع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، جرارد پیکه شیوه خاص خودش را برای انجام امور دارد و همه در مورد این موضوع اتفاق نظر دارند.

پس از انتشار یک فایل صوتی در روز دوشنبه که در آن مکالمات جرارد پیکه و لوییس روبیالس رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد تقسیم درآمدهای حاصل از برگزار سوپرجام اسپانیا در عربستان سعودی لو رفت، خیلی ها نقش پیکه در عقد این قرارداد را زیر سؤال بردند.

بازتاب این خبر آن قدر گسترده بود که پیکه ساعاتی پس از انتشار آن تصمیم گرفت درباره اش شفاف سازی کند.

به همین دلیل قبل از بازی شب گذشته بارسلونا برابر کادیس اعلام شد که پیکه پس از این بازی در یک نشست خبری آنلاین در سایت توییچ صحبت خواهد کرد.

اولین سؤالی که در این نشست خبری از پیکه پرسیده شد درباره تضاد منافع برای او به عنوان یک بازیکنان و یک شرکت کننده در سوپرجام اسپانیا و در عین حال مذاکره کننده برای عقد قرارداد بازرگانی به نمایندگی از فدراسیون فوتبال اسپانیا بود.

پیکه در جواب این سؤال خطاب به 120 هزار نفری که به صورت زنده صحبت هایش را تماشا می کردند، گفت: اینجا تنها کار غیرقانونی ای که صورت گرفته این است که یک نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این اتهامات برای توطئه و جنجال علیه من است

این اتهامات برای توطئه و جنجال علیه من است