مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-19سياسي

توزیع بیش از 20هزار بسته معیشتی در ماه رمضان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: بیش از 20 هزار بسته معیشتی در راستای کمک به نیازمندان جامعه تهیه و توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی موصلی صبح سه شنبه در پویش ایران همدل بیان کرد: یکی از اصلی ترین سرمایه های اجتماعی خیران و نیک اندیشان اند و در کمیته امداد نیز نیکوکاران سرمایه اصلی امداد هستند.

وی ادامه داد: در راستای کمک خیران به هم نوعان کارهای بزرگی در جریان بوده و جریانی از کارهای نیکوکارانه شکل گرفت که همه دستگاه ها پای کار آمدند.

موصلی در خصوص اقدامات خیرخواهانه در ماه مبارک رمضان نیز تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری کارهای مختلفی برنامه ریزی شد تا بتوانیم در کارهای طرح اکرام ایتام و محسنین منشأ اثر باشیم.

وی افزود: کارهای خوبی انجام شد و در 14 روز اول ماه مبارک بیش از 9 هزار نیکوکار جدید به جرگه نیکوکاران اضافه شدند و با فاصله 2 هزار اختلاف بیش از استان خراسان رضوی به رتبه اول کشور در این 14 روز دست یافتیم.

مدیرکل کمیته امداد فارس در خصوص توزیع بسته های معیشتی نیز متذکر شد: در قالب طرح کمک های مومنانه بیش از 20هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع آن میان نیازمندان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 20هزار بسته معیشتی در ماه رمضان

توزیع بیش از 20هزار بسته معیشتی در ماه رمضان