مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-19سياسي

باید الگویی از زن توانمند مدیر مسلمان معرفی کنیم


دکتر انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست هم اندیشی با صاحبنظران حوزه زنان ضمن اشاره به نقش محوری بانوان در خانواده و اجتماع تاکید کرد: -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس معاونت زنان و خانواده ریاست جهمهوری در این نشست درباره  طرح های پیش بینی شده  برای پیشگیری از طلاق کفت: از جمله طرح های معاونت امور زنان و خانواده در این زمینه، طرح مشاوره های پس از ازدواج است که طی یک سال اول برای همه زوجین رایگان و برای دهک های پایین در سه سال بعد نیز رایگان خواهد بود.

وی افزود: لازم به ذکر است در این مشاوره ها موارد آسیب شناسی شده ی پیشین رفع شده و ضمن برگزاری دوره های آموزشی ویژه مشاورین، ایشان تحت نظارت و پایش مستمر خواهند بود.

 دکتر خزعلی ادامه داد: البته این طرح تنها به اختلافات زوجین محدود نبوده و در خصوص سبک زندگی، فرزندآوری و  تاب آوری نیز خواهد بود تا پیش از رسیدن به اختلاف، مهارت های زندگی و حل مسئله آموزش داده شود.

معاون رییس جمهور در پاسخ به پیشنهادات مطرح شده در خصوص مناطق محروم عنوان کرد: بیشترین تمرکز در بازدیدهای استانی، مربوط به زنان محروم است و ضمن استقبال از طرح های مربوط به این حوزه، اقدام به برنامه ریزی جهت بازارچه های  فصلی، مرزی، استانی و حتی مجازی هستیم تا حاصل هنر و مهارت دست زنان در نواحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید الگویی از زن توانمند مدیر مسلمان معرفی کنیم

باید الگویی از زن توانمند مدیر مسلمان معرفی کنیم