مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 15:222022-04-19اجتماعي

استمرار آموزش حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس آستارا


وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به شهرستان آستارا گفت: طبق بازدیدهای میدانی صورت گرفته از مدارس شهرستان آستارا آموزش حضوری با قوت و قدرت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، یوسف نوری عصر امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری های این شهرستان در محل آموزش و پرورش اظهار کرد: طبق بازدیدهای میدانی صورت گرفته از مدارس شهرستان آستارا آموزش حضوری با قوت و قدرت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال انجام است.

وی بروز عادت های بد رفتاری ازجمله عدم تحمل نشستن، ترس و پرخاشگری را از تبعات منفی آموزش غیرحضوری و حضور مدام دانش آموزان در منزل دانست و تصریح کرد: دبیران، آموزگاران و دیگر عوامل اجرایی و آموزشی مدرسه در برخورد با این دانش آموزان باید از خود سعه صدر نشان دهند.

   وزیر آموزش و پرورش بروز عادت های بد رفتاری در دانش آموزان پس از گذشت دو سال از غیرحضوری بودن مدارس را یک امر طبیعی دانست و بیان کرد: دانش آموزان در طول این دو سال پس از قرار گرفتن در یک محیط گلخانه ای و قرنطینه ای وارد محیط مدرسه شده و تمایلات سرکوب شده او در مدرسه و کلاس درس خود را نشان می دهد.

نوری با بیان اینکه انتظار ما از خانواده ها این است که در تعلیم و تربیت دانش آموزان با اولیا و مربیان مدرسه هم راهی و هم کاری داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار آموزش حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس آستارا

استمرار آموزش حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس آستارا