مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-19سياسي

این دهه هشتادی ها پیشران محله شان هستند


این گزارش روایتی از نوجوانان پیشران دهه هشتادی محله منظریه شهرکرد است که با شعار «ما بی تفاوت نیستیم» محله خود را به الگویی برای سایر محله های شهر تبدیل کرده اند.

-  گروه چهارمحال و بختیاری، محمد حیدری ظهر گرم روز چهاردهم رمضان بود بنزین ماشین ته کشیده اما رمقی برای رفتن به پمپ بنزین نداشتم باید به قرارم برای مصاحبه می رسیدم سوار ماشین شدم، دل به دریا زدم و حرکت کردم، ماشین در سربالایی منظریه کمی ریپ زد و همانجا بود که داشتم فاتحه خود را در گرما می خواندم، ابروهایم در هم گره خورده بود و تمامی سوالات مصاحبه از ذهنم پرید.

خب خدا را شکر بدون خاموشی ماشین به مقصد رسیدم و وارد مسجد شدم از نوجوانی در ورودی مسجد پرسیدم آقای اسماعیلی کجاست کمی فکر کرد و گفت نمیشناسم از پسر بچه دیگری پرسیدم و همان جواب را داد.

همان لحظه سر و کله مصاحبه شونده من پیدا شد و با همین 2 پسربچه ای که می گفتند او را نمی شناسند، سلام علیک گرمی کرد! تعجب کرده بودم! این ها که به من گفتند او را نمیشناسند؛ همانجا سریع رفتم جلو بعد از یک سلام علیک فوری به یکی از این بچه ها که داشت با آقای اسماعیلی صحبت می کرد گفتم خوب ما را سر کار گذاشتیا… شما که خوب میشناسی آقای اسماعیلی رو چرا به من گفتی نمیشناسم؟ با خنده گفت آقا محمود را می گفتی؟ خب قشنگ بگو با آقا محمود کار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این دهه هشتادی ها پیشران محله شان هستند

این دهه هشتادی ها پیشران محله شان هستند