مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-19اقتصادي

انتخابات اتاق بازرگانی باید ابطال شود


رییس اتاق بازرگانی ایران و چین از پیگیری برخی تخلفات اتاق های بازرگانی در سال های گذشته خبر داد و گفت دادگاه حکم به ابطال انتخابات اتاق بازرگانی داده است.

- رییس اتاق بازرگانی ایران و چین از پیگیری برخی تخلفات اتاق های بازرگانی در سال های گذشته خبر داد و گفت دادگاه حکم به ابطال انتخابات اتاق بازرگانی داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ مجیدرضا حریری اظهار کرد: در رابطه با عملکرد اتاق بازرگانی، تعدادی از فعالان بخش خصوصی و اعضای اتاق های بازرگانی در سراسر کشور، در طول سال های گذشته پیگیری هایی را در سه سطح مختلف انجام داده اند که بخشی از آنها به نتیجه نهایی رسیده و بخشی در دست پیگیری است.

وی به ورود دستگاه قضا به آخرین انتخابات اتاق های بازرگانی اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به تخلفاتی که در فرایند این انتخابات رخ داده بود، تعدادی از فعالان بخش خصوصی شکایت خود را به شورای عالی نظارت مطرح کردند.

این شورا به ریاست وزیر صمت و با حضور وزیر اقتصاد، وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان استاندارد تشکیل می شود و وظیفه نظارت بر اتاق های بازرگانی را دارد.

رییس اتاق ایران و چین ادامه داد: ما از اسفند 1397 شکایت خود را مطرح کردیم و در دوره وزرای مختلف چه در دولت سابق و چه در دولت فعلی چه به شکل مکتوب و چه به شکل حضوری، شکایت خود از تخلفات را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات اتاق بازرگانی باید ابطال شود

انتخابات اتاق بازرگانی باید ابطال شود