موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-19سياسي

مدیران نباید بدنبال مطرح کردن خود باشند/اشکال در مدیریت بودجه ها


دستگاه ها باید در مواردی که وظایف آن ها هم پوشانی دارد، با همکاری و هم افزایی داشته باشند و نباید هر دستگاه یا مدیری صرفاً به دنبال مطرح کردن نام خود باشد.

- ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تأکید بر لزوم فعالیت همه دستگاه ها در تحقق شعار سال گفت: هر دستگاهی باید تلاش کند تا سهم خود را در رابطه با تحقق شعار یعنی بحث تولید و اشتغالزایی انجام دهد.

وی افزود: کمیته امداد در راستای حمایت از تولید دانش بنیان می تواند استعدادهای درخشان را در میان مدد جویان خود شناسایی کرده و ضمن معرفی آن ها به دستگاه های ذی ربط، با برنامه ریزی مناسب، این عزیزان را در پرورش استعدادهایشان همراهی نماید و صرف اخذ مدرک دانشگاهی را کافی قلمداد نکند.

امام جمعه قم یکی آسیب ها و مشکلات کشور را موازی کاری برخی دستگاه ها عنوان کرد و ابراز داشت: بودجه در کشور کم نیست؛ اما نحوه توزیع، هزینه و مدیریت آن اشکالاتی دارد و به این خاطر است که بسیاری از پروژه ها و فعالیت ها به ثمر نمی رسند.

وی گفت: دستگاه ها باید در مواردی که وظایف آن ها هم پوشانی دارد، با همکاری و هم افزایی یکدیگر پروژه ها را به سرانجام برسانند و نباید هر دستگاه یا مدیری صرفاً به دنبال مطرح کردن نام خود باشد و با تشکیل یک کارگروه مشترک هم سرعت پروژه ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران نباید بدنبال مطرح کردن خود باشند/اشکال در مدیریت بودجه ها

مدیران نباید بدنبال مطرح کردن خود باشند/اشکال در مدیریت بودجه ها