مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-19اقتصادي

اجرای برنامه نقاره زنی هر شب در نمایشگاه اصفهان


مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، برنامه نقاره زنی هر شب در نمایشگاه اصفهان اجرا می شود؛ همچنین پیش بینی شده که برنامه سفره خوانی نیز در زمان برگزاری این نمایشگاه اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت طی روزهای پنجم تا دهم اردیبهشت ماه 1401 برپا می شود و دستگاه های اجرایی بسیاری شرایطی را فراهم می کنند تا مردم اصفهان در بهترین ماه خدا، بیشترین میزان بهره مندی را از ویژه برنامه های قرآنی و مذهبی ماه مبارک رمضان دریافت کنند.

از جمله برنامه های ویژه ای که برای روزهای برپایی هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت پیش بینی شده، اجرای برنامه های سفره خوانی و نقاره زنی است که از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان اجرا می شود.

مصطفی حجه فروش، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، برنامه نقاره زنی هر شب در نمایشگاه اصفهان اجرا می شود؛ همچنین پیش بینی شده که برنامه سفره خوانی نیز در زمان برگزاری این نمایشگاه اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه نقاره زنی هر شب در نمایشگاه اصفهان

اجرای برنامه نقاره زنی هر شب در نمایشگاه اصفهان