مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 18:472022-04-19سياسي

برگزیدگان جشنواره قرآنی محلات اردبیل تجلیل شدند


نخستین جشنواره قرآنی محلات اردبیل همزمان با ماه بهار قرآن در اردبیل تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که عصر سه شنبه به همت قرارگاه حضرت زهرا (س) در مهدیه اردبیل برگزار شد، از نفرات برتر شرکت کننده در این جشنواره از محلات مختلف اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و چند گروه مشترک تیمی نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

مسئول قرارگاه قرآنی حضرت زهرا (س) در این مراسم با اشاره به عظمت قرآن کریم و رجوع امت اسلامی به ویژه ملت های آزادیخواه برای این کتاب آسمانی در عرصه هدایتگری اظهار کرد: قرآن راه و رسم زندگی را برای همه ما به شایستگی تبیین و تشریح کرده و شایسته است این الگوی بی همتا را همواره مورد توجه قرار دهیم.

مهدی طاهری تصریح کرد: با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و انتقال مفاهیم و مبانی این کتاب آسمانی، سعی کردیم تا اولین جشنواره قرآنی محلات اردبیل را با هدف شناسایی نخبگان و استعدادهای برجسته قرآنی برگزار کنیم تا بانک اطلاعاتی در این زمینه فراهم آید.

وی شرکت بیش از 500 نفر را در این رویداد برای اولین بار در ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن یادآور شد و افزود: تلاش کردیم تا در مناطق مختلف شهر اردبیل از بهترین استعدادهای قرآنی دعوت کنیم تا در سایه این رویداد در کنار کشف استعداد، بتوانیم زمینه توسعه فرهنگ حفظ قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره قرآنی محلات اردبیل تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره قرآنی محلات اردبیل تجلیل شدند