مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 18:522022-04-19بين الملل

چین: آمریکا سوابق اسفناکی در نقض توافقات بین المللی دارد


سخنگوی وزارت خارجه چین، ایالات متحده را بابت نقض توافقات و معاهدات بین المللی از جمله توافقات کنترل تسلیحاتی مورد انتقاد قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی وزارت خارجه چین روز سه شنبه در جریان نشست هفتگی با روزنامه نگاران به مسائل روز چین، منطقه و جهان از جمله عدم پایبندی آمریکا به تعهدات بین المللی پرداخت و ایالات متحده را به نقض توافقات و معاهدات بین المللی متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه وزارت خارجه چین وانگ ونبین از سخنگویان وزارت خارجه چین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در زمینه انتشار گزارش جدید وزارت امور خارجه آمریکا درباره پایبندی به توافقنامه ها و تعهدات کنترل تسلیحات، عدم اشاعه سلاح اتمی گفت: ایالات متحده هرسال گزارش به اصطلاح پایبندی و پیروی از توافقنامه ها و تعهدات کنترل تسلیحاتی، عدم اشاعه  سلاح اتمی و خلع سلاح را تنظیم می کند و خود را به عنوان یک قاضی برای انتقاد ناخواسته از سیاست ها وعملکرد سایر کشورها در زمینه کنترل تسلیحات و عدم اشاعه معرفی  می کند.

این دیپلمات چینی افزود، تلاش ایالات برای تمجید از خود  و سرپوش گذاشتن براعمالش مضحک است.

وی ادامه داد: در واقع، ایالات متحده سوابق اسفناکی در عدم رعایت توافقات و تعهدات کنترل تسلیحاتی و عدم اشاعه تسلیحاتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: آمریکا سوابق اسفناکی در نقض توافقات بین المللی دارد

چین: آمریکا سوابق اسفناکی در نقض توافقات بین المللی دارد