مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 19:272022-04-19ورزشي

60 زمین چمن مصنوعی در هرمزگان احداث می شود


در سفر رییس جمهور مصوبه و اعتبارات خوبی در بخش های مختلف ورزش استان اختصاص یافت که احداث 60زمین چمن مصنوعی و دهکده آبی ساحلی شهر بندرعباس مهمترین پروژه است.

- ، مهدی دوستی در جمع جامعه ورزش و جوانان هرمزگان افزود: ساخت سالن های ورزشی در استان، تعمیر و تجهیز مجموعه ورزشی خلیج فارس در بندرعباس و تکمیل مجموعه ورزشی سام و زال قشم از دیگر طرح های ورزشی در اولویت استان هرمزگان است.

وی از سرپرست اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان نیز خواست که پیگیر طرح مطالعاتی احداث دهکده آبی و ساحلی در بندرعباس باشد واز این طرح حمایت لازم را خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: تامین امکانات مورد نیاز ورزشی استان و تجهیز ورزشگاه ها و سالن های ورزشی موجود در راستای حرفه ای سازی رشته های ورزشی و توجه به ورزش در سنین پایه از دیگر موضوع های مهم در حوزه ورزش استان است که باید برنامه ریزی صحیح و اصولی صورت پذیرد.

دوستی با اشاره به زیرساخت های ورزشی استان اظهارداشت: مدیران باید با برنامه ریزی لازم اعتبارات را درجای مناسب و با مدیریت هزینه کنند، زیرا در حوزه زیرساخت ها کمبودهایی وجود دارد که باید رفع شود.

وی با قدردانی از دستگاه ورزش هرمزگان که باعث شکوفایی استعدادهای برتر و قهرمانان استان در سطح بین المللی، جهانی و آسیایی شده اند، اظهارداشت: ورزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 زمین چمن مصنوعی در هرمزگان احداث می شود

60 زمین چمن مصنوعی در هرمزگان احداث می شود