مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 19:372022-04-19حوادث

عرصه های ملی در شهرستان دهلران مستمر پایش می شوند


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت: عرصه های ملی در شهرستان به صورت مستمر پایش می شوند.

- ، نصرالله پارسه عصر سه شنبه در نشست اطفای حریق شهرستان دهلران که با حضور فرماندار، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام و اعضای ستاد بحران در محل فرماندار تشکیل شد، بیان داشت: با توجه به آغاز فصل گرما و احتمال وقوع آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی و در نتیجه از بین رفتن پوشش جنگلی، مرتعی و برخی از گونه -های جانوری، برنامه ریزی برای اقدامات و اطلاع رسانی پیشگیرانه بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: همه ساله با شروع فصل گرما خطر آتش سوزی تهدیدی جدی برای جنگل ها و مراتع شهرستان است، متأسفانه در بسیاری از مواردی که آتش سوزی به راحتی قابل پیشگیری است ولی به علت سهل انگاری گردشگرانی که به دل طبیعت می روند اتفاق می افتد.

پارسه گفت: با هماهنگی و تعامل که بین هیئت کوهنوردی شهرستان دهلران و اداره منابع طبیعی این شهرستان وجود دارد یک روز علاوه بر کوهنوردی برای آمادگی جسمانی اقدام به پایش سیاه کوه برای حوادث احتمالی و شناسایی نقاط بحرانی می کنند.

وی اظهار داشت: برقراری اکیپ های گشت و مراقبت با استفاده از نیروهای جوامع محلی به صورت مستمر و پنج گشت موتوری و خودرویی یگان حفاظت و برقراری کشیک شبانه روزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه های ملی در شهرستان دهلران مستمر پایش می شوند

عرصه های ملی در شهرستان دهلران مستمر پایش می شوند