مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 20:322022-04-19اقتصادي

اولین افشا عمومی 5 غول نفتی


همایون دارابی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در صفحه تلگرامی خود نوشت: دولت سیزدهم در اقدامی تاریخی برای نخستین بار صورت های مالی 5 شرکت بهره بردار از میادین نفتی را افشا کرد.

- ، همایون دارابی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در صفحه تلگرامی خود نوشت: دولت سیزدهم در اقدامی تاریخی برای نخستین بار صورت های مالی 5 شرکت بهره بردار از میادین نفتی را افشا کرد.

این گزارش را بخوانید.

سامانه کدال سازمان بورس اوراق بهادار برای نخستین بار شاهد افشا صورت های مالی سال 1398 و مقایسه آن با سال 97، 5 شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، گچساران، مسجد سلیمان، مارونو کارون است.

این نخستین بار است که گزارش های مالی این شرکت ها به صورت عمومی منتشر می شود و قطعا گام بلندی در مسیر شفاف سازی یکی از چالش برانگیز ترین بخش های اقتصاد کشور است.

دولت سیزدهم که با انتشار صورت های مالی بانک ملی مسیر شفاف سازی در خاکستری ترین بخش های افتصاد کشور را شروع کرد اینک با انتشار صورت های مالی نفتی ها پرده از وضعیت اسفناک به ارث رسیده به این دولت در این شرکت ها برداشته است در هفته گذشته نیز البته صورت های مالی مترو تهران نشان از وضعیت بحرانی این شرکت به لحاظ شدت زیان داشت، اما در مورد 5 غول نفتی ایران وضع بسیار نگران کننده است هر چند آنالیز صورت های مالی این شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین افشا عمومی 5 غول نفتی

اولین افشا عمومی 5 غول نفتی