مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 20:422022-04-19سياسي

استاندار در ساخت جاده یاسوج- سی سخت چه عقیده ای دارد؟


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی به صورت شفاف رای و نظر خود را در خصوص چگونگی تکمیل جاده یاسوج- سی سخت اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد استانی با طبیعت بکر و زیبا و جنگل های گسترده در مناطق سردسیری و گرمسیری است که با استفاده از این ظرفیت بزرگ می توان مشکلات استان کوچک اما زرخیز را برطرف کردوژ در حال حاضر با روندی که از سالها پیش توسط مدیریت های ضعیف رقم خورده اگر همین جنگل ها و درختان بلوط را از استان بگیریم چیزی دیگر برای آن باقی نخواهد ماند.

بی تردید ضربه زدن به این ظرفیت بزرگ چه عامدانه و چه سهوی آینده تاریکی را برای استان کهگیلویه و بویراحمد رقم خواهد زد.

از یک سو آتش سوزی های عمدی و سهوی در سال های اخیر، آفت های درختان جنگلی از جمله آفت اخیر درختان بلوط، جاده سازی های کورکورانه و بدون مطالعه، دور زدن منابع طبیعی و محیط زیست در پروژه های عمرانی و سایر معضلات دیگر ضربه مهلک بر پیکره جنگلهای استان وارد کرده است تا جایی که بنا به گفته کارشناسان طی 10 سال آینده چیزی از جنگل باقی نخواهد ماند.

یکی از پروژه هایی که در سال های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرد پروژه یاسوج سی سخت بود که درختان زیادی برای اجرای آن قطع شد و عده ای به نام دوستداران محیط زیست به صورت مقطعی موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار در ساخت جاده یاسوج- سی سخت چه عقیده ای دارد؟

استاندار در ساخت جاده یاسوج- سی سخت چه عقیده ای دارد؟