مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 21:072022-04-19اقتصادي

کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی با ترفند سرمایه گذاری ارز دیجیتال


رییس پلیس فتای استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با تبلیغات سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتای استان اصفهان اظهار داشت: با ارائه مرجوعه قضایی توسط شهروند مالباخته به پلیس فتا با موضوع کلاهبرداری در حوزه رمز ارز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد، به دنبال تبلیغات اغوا کننده فردی با عنوان اعطای سودهای کلان از طریق سرمایه گذاری در حوزه رمز ارز، فرد مالباخته معادل مبلغ 2 میلیارد ریال با هدف کسب سود به کیف پول دیجیتال وی واریز می کند.

مرتضوی بیان کرد: پس از واریز وجه توسط شاکی، فرد کلاهبردار مدعی می شود تعداد 150 هزار عدد توکن ماینریوم یه کیف پول وی منتقل کرده است که پس از اضافه کردن ارزدیجیتال ماینریوم به کیف پول، به صورت پیش فرض مقدار 150 هزار توکن نمایش می دهد، اما برداشت آن امکان پذیر نیست و پس از مدتی ارزش آن صفر می شود و متهم با اطلاع از این موضوع اقدام به سوءاستفاده و کلاهبرداری از افراد کرده است.

رییس پلیس فتای استان اصفهان افزود: کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی پس از کسب دستور مقام قضایی در یک عملیات پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی با ترفند سرمایه گذاری ارز دیجیتال

کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی با ترفند سرمایه گذاری ارز دیجیتال