مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 21:072022-04-19اقتصادي

مشکلات کارخانه تولید کاغذ رفع می شود


حمایت های لازم جهت راه اندازی حداقل یک واحد از خط تولید کاغذ از کربنات در سال جاری انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در بازدید از واحد های تولیدی استان، با بیان اینکه مشکلات مجموعه تولید کاغذ از کربنات رفع می شود اظهار کرد: با توجه به اینکه عملیات اجرایی این کارخانه در مراحل اولیه ساخت متوقف شده است، اقدامات و حمایت های لازم جهت راه اندازی حداقل یک واحد از خط تولید این مجموعه در سال جاری انجام خواهد شد.

وی افزود: کارخانه تولید محصولات لوله پلیکا واقع در شهرک صنعتی 2 اردبیل با تکنولوژی نانو و یک مجموعه میوه خشک کنی با تکنولوژی فریز در حال فعالیت هستند که این نوع تکنولوژی ها فقط در اختیار چند مجموعه در سطح کشور است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل مجموعه ای صنعتی در حوزه تولید شیرآلات صنعت نفت و گاز فعالیت می کند که در جهان فقط چند کشور این تکنولوژی را در اختیار دارند و این افتخار ملی در استان اردبیل تولید می شود.

عاملی ادامه داد: این مجموعه بسیار مهم و ملی که وابستگی ایران به چند کشور جهان در بخش شیرآلات صنعت نفت و گاز را رفع و از خروج ارز کلان از کشورمان جلوگیری کرده است، مشکل برق و تسهیلات سرمایه در گردش داشت که دستورات لازم جهت رفع این مشکلات صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کارخانه تولید کاغذ رفع می شود

مشکلات کارخانه تولید کاغذ رفع می شود