مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 21:322022-04-19سياسي

فرماندار جدید سروآباد معرفی شد


طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، ضمن تقدیر از خدمات یوسف باشی، حسن زارعی به عنوان سرپرست فرمانداری سروآباد معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروآباد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید سروآباد اظهار کرد: اگر نظام اسلامی امروز در منطقه توانسته در مقابل استکبار سرپا باشد، مرهون جانفشانی های شهیدان گرانقدر است و به همین دلیل ما باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم.

مهدی رمضانی با بیان اینکه سروآباد سرزمین عارفان و افراد شهیری است که برای همه ما مایه عزت و آبرو هستند، عنوان کرد: به دلیل این سابقه تاریخی است که مردم این خطه نیز مرزدارانی غیور و مردمانی شریف در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه در گذشته مردم سروآباد در عمق محرومیت قرار داشتند، یادآور شد: امروز در سایه وجود نظام اسلامی خدمات زیادی صورت گرفته و این روند خدمت رسانی همچنان با جدیت ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: در گام اول انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در راستای خدمت به مردم برداشته شده است و هر چند ضعف ها و کمبودهایی وجود دارد، ولی در دوره جدید مسئولان باید با جدیت بیشتری روند خدمت رسانی به مردم را ارتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جدید سروآباد معرفی شد

فرماندار جدید سروآباد معرفی شد