مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 00:272022-04-19سياسي

جزییات دستگیری برادر نماینده بروجرد در مجلس/تکذیب اظهارات «مقصودی»


سرپرست دادستانی بروجرد جزییات دستگیری «حمیدرضا مقصودی» برادر نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد و اظهارات اخیر فاطمه مقصودی پیرامون نحوه دستگیری محکوم را کذب دانست.

- خرم آباد- سرپرست دادستانی بروجرد جزییات دستگیری حمیدرضا مقصودی برادر نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد و اظهارات اخیر فاطمه مقصودی پیرامون نحوه دستگیری محکوم را کذب دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان لرستان، سجاد بیرانوند در سخنانی با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی از دستگیری برادر فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حمید رضا مقصودی برادر خانم مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی به اتهام فروش مال غیر به پنج سال حبس قطعی محکوم شده، شاکی خصوصی دارد و در بهمن ماه سال گذشته حکم جلب وی صادر شد و در اختیار ضابطین قرار گرفت.

وی ادامه داد: ولی فرد محکوم پس از اطلاع از صدور برگه جلب متواری شد، چندین بار برای جلب به درب منزل وی مراجعه شد که خود را معرفی نکرد و برگه جلب وی در اختیار ضابطین قرار گرفت تا اینکه در شامگاه مورخه‬ 27/‏01/‏1401‬ پس از دریافت ‬اطلاعاتی مبنی بر اینکه محکوم در خودروی نماینده مجلس حضور دارد و در یکی از پمپ بنزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستگیری برادر نماینده بروجرد در مجلس/تکذیب اظهارات «مقصودی»

جزییات دستگیری برادر نماینده بروجرد در مجلس/تکذیب اظهارات «مقصودی»