مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 07:222022-04-20اقتصادي

سهمیه حج ایران اعلام شد


کسانی که با وجود ثبت نام اولیه در سال 99 با توجه به شرایط سنی تعیین شده امسال اجازه حضور در حج تمتع امسال را ندارند، به هیچ عنوان انصراف ندهند.

- معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت اعلام کرد: 39 هزار و 635 نفر ایرانی در حج تمتع 1401 به عربستان اعزام می شوند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اکبر رضایی اظهار کرد: این تعدادی که اعلام شده است شامل حجاج و عوامل اجرایی هستند که همه ساله به میزان سهمیه اولیه تعدادی افزایش می یافت که امسال نیز این درخواست داده خواهد شد و با وجود محدودیت زمانی، برنامه ریزی برای اعزام میزان تخصیص یافته با سرعت و به طور جد انجام می شود.

او همچنین به شرایط اعلامی وزارت حج و عمره عربستان مبنی بر پذیرش زائران در حج تمتع امسال اشاره کرد و افزود: شرط پذیرش زائران زیر 65 سال، داشتن واکسیناسیون کامل و تست منفی کرونا 72 ساعت قبل از اعزام است که بر همین اساس برنامه ریزی خواهیم کرد و از میان متقاضیانی که در سال 99 ثبت نام خود را انجام داده اند بنا بر اولویت آن ها تا سقف سهمیه تعیین شده اقدام می کنیم.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت توصیه کرد: کسانی که با وجود ثبت نام اولیه در سال 99 با توجه به شرایط سنی تعیین شده امسال اجازه حضور در حج تمتع امسال را ندارند، به هیچ عنوان انصراف ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه حج ایران اعلام شد

سهمیه حج ایران اعلام شد