مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 07:222022-04-20ورزشي

نظر سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت بوکس اصفهان


بوکس اصفهان رو به رشد و در حال ترقی است اما سال ها بوکس اصفهان با افت قابل توجهی رو به رو بوده است.

- علی رضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص شرایط بوکس اصفهان اظهار داشت: بعد از سال ها قهرمانی جدید به نام علی اصغر افشاری که در قهرمانی جوانان آسیا 2020 در کشور امارات موفق به کسب مدال نقره شد، پا به عرصه قهرمانی بوکس اصفهان گذاشته است.

وی ادامه داد: بوکس اصفهان رو به رشد و در حال ترقی است اما سال ها بوده که بوکس اصفهان با افت قابل توجهی رو به رو بوده و بعد از جدایی من فرد دیگری را در تیم ملی نداشتیم.

استکی تصریح کرد: مشکلات و عدم حضور بوکسور های اصفهانی در تیم ملی باز به زیر ساخت های ورزش اصفهان، وضعیت مالی هیأت بوکس و برنامه ریزی های هیأت که همسو و هماهنگ با هم باشند، مربوط می شود و الآن کمی بهتر شده و امیدواریم نفرات بیشتری از اصفهان به تیم ملی بپیوندند.

سرمربی اصفهانی تیم ملی بوکس بیان کرد: چون لیگ بوکس حرفه ای در کشور وجود ندارد، باشگاه های استان رغبتی برای تیم داری در این ورزش جذاب نداشته اند ولی با این وجود در حال همکاری با باشگاه های بزرگ اصفهان برای حضور در لیگ بوکس کشور هستیم چرا که استان اصفهان یک شهر صنعتی است و این خود برای جذب حامی مالی مؤثر است؛ سعی می کنیم تیم اصفهان را با بازیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت بوکس اصفهان

نظر سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت بوکس اصفهان