مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-20اجتماعي

مدارس کرمانشاه در صورت افزایش ذرات گرد و غبار تعطیل می شوند


رییس کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا در کرمانشاه گفت: مدارس کرمانشاه در صورت افزایش ذرات گرد و غبار تعطیل می شوند.

- ، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا، اظهار کرد: محیط زیست استان کرمانشاه موظف به سنجش و پایش کیفی مستمر هوای استان و بررسی روند تغییرات در شاخص های کیفیت هوا از نظر گرد و غبار است و باید به موقع اطلاع رسانی شود.

وی افزود: جلب همکاری و مشارکت عمومی در شرایط آلودگی هوا به دلیل غلظت ذرات جوی بسیار ضرورت دارد و به همین دلیل وظایف ادارات و سازمان ها نیز در شرایط هشدار تبیین و تشریح شده است که حداکثر تلاش برای مدیریت این پدیده که دارای کانون های شکل گیری در کشورهای همسایه است؛ انجام شود.

رییس کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا در کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس دستور العمل کارگروه مرکز هماهنگی اطلاع رسانی آلودگی هوا در دبیرخانه باید فعالیتی پویا داشته باشد و در صورت اعلام وضعیت هشدار و شرایط ویژه آلودگی هوا سریعاً هماهنگی های لازم انجام و توصیه های مرتبط با آلودگی هوا به ویژه توسط شبکه بهداشت و درمان انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه با توجه متغیر بودن وضعیت کیفی هوا و بررسی شاخص های استخراج شده از سامانه پایش و نظارت بر کیفیت هوا استان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کرمانشاه در صورت افزایش ذرات گرد و غبار تعطیل می شوند

مدارس کرمانشاه در صورت افزایش ذرات گرد و غبار تعطیل می شوند