مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-20سياسي

ضرورت ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه گفت: قرائت قرآن باید معنامحور باشد.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی سه شنبه شب در نشست صمیمی فعالان قرآنی استان تاکید کرد: ترویج سبک زندگی قرآنی مورد توجه و مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه قرآن باید سرلوحه کار ما و دستور مهم شورای توسعه قرآنی باشد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مفاهیم قرآن و موضوعات پیرامون سبک زندگی قرآنی، افزود: یعنی در زمینه حفظ که باید به 10 میلیون حافظ قرآن برسیم وعلاوه براین مساجد پایگاه های قرآنی شود و مهندسی تلاوت را به گونه ای انجام دهیم که در شنونده و مخاطبان تأثیرگذار باشد و به دنبال عمل به قرآن ترغیب و تشویق کند.

آیت الله لایینی خاطرنشان کرد: قرآن و قرائت قرآن باید معنامحور باشد و مهمتر از همه سبک زندگی زندگی قرآنی مهم است زیرا تهاجم زندگی غرب به دنبال آن است که سبک زندگی را طبق فرهنگ مهاجم خود مهندسی کند و ما باید زندگی را براساس قرآن مهندسی کنیم تا سبک زندگی مان قرآنی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: همنشینی با قرآن انسان را نورانی و معطر می کند و به فرمایش حضرت علی (ع) هم بر هدایت انسان افزوده می شود و هم از کوری و گمراهی کم می شود زیرا هر کجا قرآن باشد شیاطین از آنجا دور خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه

ضرورت ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه