مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-20سياسي

انعکاس عملکرد دولت مهمترین وظیفه روابط عمومی ها است


سرپرست معاونت سیاسی استانداری البرز پیوست رسانه ای شعار سال در دستور کار رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها قرار گیرد، گفت: انعکاس عملکرد دولت مهمترین وظیفه روابط عمومی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ولی پوری صبح شنبه در نشست با اعضای هیأت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی در استان، حلقه واسط میان مردم و مسئولین به عنوان بهترین ظرفیت برای انعکاس و بازتاب دستاوردهای دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند.

وی افزود: در این راستا با توجه و اهمیت موضوع شعار سال و همچنین شرایط کشور در حوزه سیاست داخلی و خارجی لازم است روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در سایه تعامل و هم افزایی با اصحاب رسانه اقدام کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: نقش شورای روابط عمومی های استان به دلیل وظیفه خطیری که بر عهده دارد، بر کسی پوشیده نیست چراکه ارتباطی دو سویه با بدنه اصلی سازمان اعم از مدیران و مخاطبان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی و شورای روابط عمومی به عنوان تصمیم گیر و تصمیم ساز در سازمان ها نقش اساسی بر عهده دارند، تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با اشراف اطلاعاتی خود باید از ظرفیت روابط عمومی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس عملکرد دولت مهمترین وظیفه روابط عمومی ها است

انعکاس عملکرد دولت مهمترین وظیفه روابط عمومی ها است