مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-20سياسي

21 دستگاه خودروی فوق سنگین «تانکبر کیان» را بازتولید و تحویل یگان های عملیاتی دادیم


فرمانده مرکز بهینه سازی و نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش گفت: تاکنون تعداد 21 دستگاه خودروی فوق سنگین تانکبر کیان را بازتولید و تحویل یگان های عملیاتی دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر غلام حسین سلیمانی فرمانده مرکز بهینه سازی و نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش صبح امروز در آیین رونمایی از تولیدات این مرکز که با حضور فرمانده کل ارتش برگزار شد، اظهار داشت: امروز در سایه اتکا به خودباوری و نوآوری در سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین، شاهد دستاوردهای این نیرو و مرکز زرهرن در بروزرسانی و تولید تجهیزات، با نگاه به توانمندی های داخل کشور هستیم.

وی افزود: دراین ارتباط مرکز زرهرن تاکنون تعداد 21 دستگاه خودروی فوق سنگین تانکبر کیان را بازتولید و تحویل یگان ها کرده است و در مرحله دوم نیز تعداد 30 دستگاه تریلر در مراحل مختلف بازتولید از 30 تا 100 درصد دارد که تعداد 7 دستگاه به مرحله 100 درصد رسیده است.

فرمانده مرکز بهینه سازی و نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: علاوه بر آمادگی لازم جهت تولید و بازتولید 100 دستگاه کشنده فوق سنگین و سنگین، تعداد 100 دستگاه تریلر فوق سنگین با فراهم آوردن تمام تجهیزات و زیرساخت های مورد نیاز شروع کرده تا در یک بازه زمانی یک ساله تحویل یگان های عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 دستگاه خودروی فوق سنگین «تانکبر کیان» را بازتولید و تحویل یگان های عملیاتی دادیم

21 دستگاه خودروی فوق سنگین «تانکبر کیان» را بازتولید و تحویل یگان های عملیاتی دادیم