مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-20اقتصادي

دلایل ریزش مو و راهکارهای جلوگیری از آن


در این مقاله سعی داریم تا دلایل ریزش مو و راهکارهای جلوگیری از آن را باهم بررسی کنیم، تا آخر این مطلب جذاب و مهم با ما همراه باشید.

- سال هاست که انسان برای زیبا بودن و زیبا دیده شدن تلاش می کند، یکی از مهمترین چیزهایی که انسان را در جامعه زیبا نشان می دهد داشتن موهای زیبا، خوش فرم ، خوشرنگ و نرم و لطیف است.

اما متاسفانه در بیشتر مواقع، افراد زیادی هستند که از دوام نداشتن این زیبایی در عذاب هستند و مدام دنبال راه هایی می گردند که ریزش مو و یا کم شدن موها را کاهش دهند.

در قدیم از روش هایی چون مصرف کتیرا، حنا و سدر برای این منظور استفاده می شد و در دنیای امروز با افزایش علم و پیشرفت تکنولوژی، انسان به روش های مطلوب و جدیدی دست یافته است که از آن جمله مصرف داروهای موثر در رشد مو، شامپو های مخصوص و کیت های تخصصی رویش مجدد مو و در مواردی خاص کاشت موی طبیعی و قابل رشد می توان نام برد.

کمبود ویتامین و ریزش مو بدون شک ویتامین ها از مهمترین عوامل سلامتی کل بدن هستند، از این رو حفظ تداوم مو و جلوگیری از نازک شدن و یا کاهش مو به تامین ویتامین های مختلف بستگی دارد.

ما به طور کلی شاید در خوردن میوه، آبمیوه طبیعی، غذاهای دارای ویتامین و مواد مغذی تنبلی می کنیم و یا غذاهایی که مصرف می کنیم از ویتامین کافی برای جلوگیری از ضعیف شدن موها برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل ریزش مو و راهکارهای جلوگیری از آن

دلایل ریزش مو و راهکارهای جلوگیری از آن