مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-20سياسي

مزایای درگاه ملی مجوزها برای دستگاه ها/ مقاومت کانون وکلا در رفع انحصار صدور مجوز


عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه کانون وکلا هنوز به درگاه ملی مجوزها متصل نشده است، گفت: ظاهراً این کانون در مقابل هرگونه تغییر در زمینه حذف انحصار مقاومت می کند و تغییرات را تهدیدی برای خود می داند.

- اقبال شاکری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در ماه های اخیر، قانون مصوب مجلس به یکی از مهمترین اقدامات اصلاحی دولت در زمینه اصلاح نظام مجوزدهی تبدیل شده است که در آن همه دستگاه ها باید به درگاه ملی مجوزها متصل شوند؛ به نظر شما رفع انحصارها، امضاهای طلایی، تصاحب قدرت، شفاف شدن فرآیند صدور مجوزها و عیان شدن مشکلات در زمینه انحصار و صدور مجوزها می تواند به عنوان اثرات درگاه ملی مجوزها اخذ شود ؟ اظهار کرد: زمانی که فعالیت ها از طریق درگاه ملی مجوزها انجام شود همه اقدامات به صورت شفاف ثبت می شوند و در نتیجه هیچ دستگاهی نمی تواند عذر و بهانه ای برای صدور مجوز داشته باشد.

وی گفت: درگاه ملی مجوزها فایده زیادی در حوزه پیگیری مراحل اداری دارد و هر شخصی که متقاضی مجوز باشد تمام پروسه اقدامات در این درگاه ثبت می شود.

کوتاهی و طولانی شدن های بدون دلیل در این درگاه به خوبی مشخص می شود و در نتیجه طرف مقصر در امور باید پاسخگو باشد به همین دلیل هیچ فردی نمی تواند خود را پشت مکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای درگاه ملی مجوزها برای دستگاه ها/ مقاومت کانون وکلا در رفع انحصار صدور مجوز

مزایای درگاه ملی مجوزها برای دستگاه ها/ مقاومت کانون وکلا در رفع انحصار صدور مجوز