مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-20سياسي

اهدای خون از سوی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ماه رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، به همت کانون دانشجویی انتقال خون و هیات آل یاسین دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور عبدالله عموزاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت و حجت الاسلام اسماعیلی مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در شب .

- جمعی از دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حرکتی جهادی با اهدای خون در ماه پر برکت رمضان زندگی دوباره را به هم نوعان خود بخشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، به همت کانون دانشجویی انتقال خون و هیات آل یاسین دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور عبدالله عموزاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت و حجت الاسلام اسماعیلی مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اکیپ سیار سازمان انتقال خون استان در خوابگاه دانشجویی پسرانه بوستان انقلاب حاضر شد و جمعی از دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حرکتی جهادی با اهدای خون در ماه پر برکت رمضان زندگی دوباره را به هم نوعان خود بخشیدند.

لازم به ذکر است بهمین مناسبت باحضور جمعی از مدیران و مسولان فرهنگی و قرآنی دانشگاه جشنی در نمازخانه خوابگاه دانشجویی بوستان انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) همرا با پخش شیرینی در بین دانشجویان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون از سوی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ماه رمضان

اهدای خون از سوی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ماه رمضان