مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-20ورزشي

فرصت ثبت نام در خدمات افزوده شبکه شاد (شادبوم) تا 15 اردیبهشت تمدید شد


، با اعلام تمدید فرصت ثبت نام ارائه خدمات افزوده و یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، واجدین شرایط می توانند تا 15 اردیبهشت نسبت به ارائه محصول و خدمات خود در اپلیکیشن شاد اقدام کنند.

فراخوان ارائه خدمات افزوده شامل طرح های آموزشی اقتصادی در شبکه ملی شاد، به استناد بند 3 ماده 1 سند الزامات سامانه های آموزش الکترونیکی و شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) مصوب جلسه شهریور ماه امسال شورای عالی فضای مجازی، با موضوع تنظیم گری و صدور مجوز ارائه خدمات افزوده طراحی و تدوین شده است.

بر همین اساس، تمام اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی واجد شرایط اعم از سازمان ها، نهادها، شرکت ها، مؤسسات، مدارس و مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، هنری و انتشاراتی علاقه مند به ارائه حداقل یکی از انواع خدمات افزوده آموزشی، که دارای مجوز فعالیت معتبر از مراجع ذیصلاح قانونی و مرتبط با این خدمات هستند، می توانند از امروز 16 اسفند 1400 تا 15 اردیبهشت 1401 با مراجعه به پایگاه اینترنتی shadboom.

medu.

ir، طرح اقتصادی خود را برای کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در شاد ارسال کنند.

کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در شاد ، مستقر در وزارت آموزش و پرورش پس از بررسی صلاحیت فنی، محتوایی و حقوقی شرکت های متقاضی ارائه خدمات آموزشی اقتصادی، مجوز فعالیت در شبکه ملی شاد را اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ثبت نام در خدمات افزوده شبکه شاد (شادبوم) تا 15 اردیبهشت تمدید شد

فرصت ثبت نام در خدمات افزوده شبکه شاد (شادبوم) تا 15 اردیبهشت تمدید شد