مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-20اقتصادي

16 هزار مددجوی مازندرانی صاحب شغل می شوند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، از برنامه های راهبردی این اداره کل برای ایجاد اشتغال برای حدود 16 هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد در سال 1401 خبر داد.

- افزود: برای ایجاد اشتغال 16 هزار مددجو حدود 800 میلیارد تومان اعتبار مددجویان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برای اشتغال مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، یکی از سیاست راهبردی این اداره کل درسال گذشته پرداخت 440 میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال استان به صورت 100 درصدی در شهرستان ها بوده که جذب شده است.

وی اضافه کرد: از محل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی درسال گذشته به مددجویان زیرپوشش ونیز کارفرمایانی که اقدام به جذب مددجویان این نهاد کرده بودند، درمجموع برای حدود 11 هزار و 400 مددجو زیرپوشش این نهاد فرصت شغلی ایجاد شد.

1300 مددجو امسال صاحبخانه می شوند مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران همچنین از برنامه این اداره کل، برای ساخت 1300 خانه برای نیازمندان زیرپوشش امسال در استان خبر داد و گفت: درسال های اخیر اقدام های خوبی برای خانه دارشدن مددجویان زیرپوشش این نهاد در قالب پرداخت تسهیلات ویژه وبلاعوض انجام شد.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: درحال حاضر پایش فقر در مازندران شروع شده و تلاش داریم در این زمینه میزان کمک های شبکه های نیکوکاری را نیز افزایش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار مددجوی مازندرانی صاحب شغل می شوند

16 هزار مددجوی مازندرانی صاحب شغل می شوند