مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-20اقتصادي

پالایشگاه شیراز باید سهم عوارض آلایندگی را پرداخت کند


استاندار فارس با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط پالایشگاه شیراز درباره دریافت عوارض آلایندگی، تصریح کرد: از سهم شهرستان زرقان و سلامت مردم، - ، محمدهادی ایمانیه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس، تاکید کرد: به شرط اینکه سهم استان از عوارض آلایندگی صنایع کم نشود، می توانیم برای تحقق درخواست های آنان کمک کنیم.

وی تصریح کرد: پالایشگاه باید مجوزی از وزارت دفاع بگیرد که از بودجه مسئولیت اجتماعی یا هر راه دیگری به زرقان کمک شود تا در دیگر موارد همراهی لازم با این مجموعه انجام شود.

استاندار فارس با تاکید بر تأمین سلامت مردم، افزود: تفاهم نامه ای 4 جانبه میان شهردار زرقان، محیط زیست، مالیات و پالایشگاه منعقد شود تا هم سهم زرقان و محیط زیست رعایت و هم پروژه های پالایشگاه انجام شود.

ایمانیه نظارت بر اجرای این پروژه را بر عهده معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گذاشت.

او درباره مشکلات آب یکی از شرکت های کشاورزی در زمینه تولید مرغ، گفت: بنا بوده که واحدهای تولیدی خودشان عهده دار هزینه انتقال آب شوند؛ یعنی تولیدکننده هزینه دهد و آبفا اجرا کند.

استاندار فارس خطاب به مسئولان حاضر در جلسه گفت: بررسی کنید که چند واحد در آن منطقه نیاز به آب دارند و تا اجرای این طرح آبفای روستایی به جای 2 روز 5 روز در هفته به این واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه شیراز باید سهم عوارض آلایندگی را پرداخت کند

پالایشگاه شیراز باید سهم عوارض آلایندگی را پرداخت کند