مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-20سياسي

ظرف دو ماه آینده حریم شهر تهران مشخص شود/مقابله باساخت وسازهای غیر مجاز


دادستان تهران دستور داد تا برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، ظرف دو ماه آینده حریم شهر تهران مشخص و مسائل آن با حریم شهرهای مجاور و بافت و محدوده روستاها رفع شود.

- ، علی صالحی در نخستین جلسه دبیرخانه شورا در سال جاری با اشاره به تاکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر اینکه طرح حدنگار (کاداستر) در مورد همه اراضی ملی تا پایان اردیبهشت ماه اجرایی شود؛ از دستگاه های متولی اراضی در استان خواست نقشه های اراضی را در اختیار اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران قرار دهند تا اقدامات لازم نسبت به اجرای طرح کاداستر تا پایان اردیبهشت ماه انجام شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح کاداستر در استان تهران نسبت به سایر استان ها پیشرفت زیادی نداشته است؛ اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان را مکلف کرد اجرای این طرح را در مورد اراضی ملی استان تهران تا پایان اردیبهشت ماه پیگیری کنند.

دادستان تهران با ورود به موضوع تداخل حریم ها و مشخص نبودن حریم های شهری و روستایی در استان تهران و بویژه کلان شهر تهران تصریح کرد: مشکل تداخل حریم ها در استان تهران نسبت به سایر استان ها حادتر است و همین مسئله موجب سو استفاده زمین خواران شده و باعث می شود که نسبت به اراضی ملی و زمین های کشاورزی تعرض شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرف دو ماه آینده حریم شهر تهران مشخص شود/مقابله باساخت وسازهای غیر مجاز

ظرف دو ماه آینده حریم شهر تهران مشخص شود/مقابله باساخت وسازهای غیر مجاز