مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-20سياسي

پیکر پاک شهیدان پات و زبادی به خوزستان منتقل شد/تشییع شهدا در باغملک و رامشیر


پیکر پاک و مطهر شهید عزت الله پات و شهید امین زبادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس پس از 34 سال به استان خوزستان منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پیکر پاک و مطهر شهید عزت الله پات و شهید امین زبادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس پس از 34 سال دوری از وطن به استان خوزستان منتقل شد.

پیکر پاک شهیدان پات و زبادی از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز به استان خوزستان انتقال یافت که مورد استقبال قرار گرفت.

پس از برنامه استقبال، پیکر پاک و مطهر شهید عزت الله پات و شهید امین زبادی به معراج شهدای اهواز واقع در سه راه خرمشهر منتقل شد و هم اکنون در حسینیه ابوالفضل العباس(ع) معراج حضور دارند.

قرار است پیکر پاک و مطهر شهید عزت الله پات و شهید امین زبادی همزمان با ایام سوگواری مولی الموحدین حضرت علی(ع) در باغملک و رامشیر تشییع شود.

شهید عزت الله پات فرزند خیبر است که در تاریخ نهم شهریور سال 1346 در روستای چلسرخ بخش صیدون شهرستان باغملک چشم به جهان گشود.

وی در دوران جوانی به همراه دیگر رزمندگان اسلام در جبهه حضور یافت و چهارم تیر ماه سال 1367 به فیض شهادت نائل شد.

شهید عزت الله پات در سن 21 سالگی در جزیره مجنون آسمانی شد و در شمار شهدای جاویدالاثر قرار گرفت که پیکر پاکش پس از چند دهه غربت به وطن باز می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پاک شهیدان پات و زبادی به خوزستان منتقل شد/تشییع شهدا در باغملک و رامشیر

پیکر پاک شهیدان پات و زبادی به خوزستان منتقل شد/تشییع شهدا در باغملک و رامشیر