مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-20اقتصادي

امضای تفاهم نامه برای استفاده از فناوری ساخت در طرح نهضت ملی مسکن


شرکت عمران شهرهای جدید با هدف گسترش صنعتی سازی و ورود فناوری های نوین در بخش ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن، با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید در راستای همکاری های مشترک علمی، پژوهشی و تحقیقات کاربردی، آموزشی و اجرایی و باهدف توسعه به کارگیری فناوری های نوین ساختمانی و صنعتی سازی در اجرای قانون جهش تولید مسکن، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

علیرضا قاری قرآن رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حاشیه امضای این تفاهم نامه بر اهمیت توجه به فناوری های نوین و بهره مندی از آن در طرح جهش تولید مسکن تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه کاربرد فناوری های نوین ساختمانی و صنعتی سازی ساختمان به عنوان یک محور مهم کاری در این تفاهم نامه در نظر گرفته شده است، پنج فناوری نوین منتخب جهت بهره گیری در طرح جهش تولید مسکن و انبوه سازی را معرفی کرد.

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به انتشار نتایج اقدامات و فعالیت های مرکز تحقیقات در قالب آیین نامه و ضابطه، بر استفاده بهینه از این ضوابط و آیین نامه ها از سوی نظام مهندسی و دیگر دستگاه های ذیربط تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه برای استفاده از فناوری ساخت در طرح نهضت ملی مسکن

امضای تفاهم نامه برای استفاده از فناوری ساخت در طرح نهضت ملی مسکن