مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-20اقتصادي

اتمام 1050 واحد مسکن شهری و روستایی در گیلان


مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه سهم گیلان از ساخت یک میلیون خانه در هر سال 22500 واحد است، گفت: 4400 نفر از متقاضیان در استان گیلان شناسایی و به بانک های عامل معرفی شدند و از این تعداد 2600 نفر موفق به عقد قرارداد با بانک جهت دریافت تسهیلات شدند و تاکنون .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حامد دائمی جفرودی امروز در جریان سفر به شهرستان لنگرود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نهضت ملی مسکن یکی از دغدغه ها و اولویت های دولت سیزدهم است، اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن، دولت اعلام کرده تا سالانه یک میلیون مسکن را تامین کند که در این راستا بنیاد مسکن بحث قائم مقامی شهرهای زیر یکصدهزار نفر جمعیت را پیگیری می کند.

  وی با بیان اینکه تاکنون 61 هکتار زمین توسط وزارت راه و شهرسازی تحویل بنیاد مسکن شده، گفت: این مقدار زمین برای تامین پنج هزار و 375 واحد نهضت ملی مسکن در استان گیلان در نظر گرفته شده که اقدامات اولیه انجام شد و بخشی از ساخت خانه ها بنیاد ساخت و بخش دیگر با مشارکت مردم ساخته می شود.

  مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه به ازای هر واحد سیصد میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده و مابقی آورده مردم است، افزود: تامین مسکن روستایی از دیگر وظایف بنیاد مسکن است که از یک میلیون ساخت خانه در هر سال، دویست هزار واحد آن مسکن روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام 1050 واحد مسکن شهری و روستایی در گیلان

اتمام 1050 واحد مسکن شهری و روستایی در گیلان