مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-20سياسي

وضعیت قرمز مدیران ساکن در شهرستان «سرایان»


امام جمعه سرایان در شورای اداری این شهرستان از مدیران ساکن در این شهرستان خواست تا دست خود را بالا ببرند که با مشاهده وضعیت تعداد اندک ساکنین در شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا امام جمعه سرایان در شورای اداری شهرستان سرایان اشاره به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مسئولان باید با رویکرد جدید که همان مردمی بودن است حل مشکلات مردم را در سرلوحه خدمت خود قرار دهند.

وی از مدیران بانک ها خواست تا جایی که در توان دارند در اعطای تسهیلات قوانین را در جهت رفع مشکلات مردم تسهیل کنند و آنچه که در پایان کار از مسئولان به ارمغان خواهد ماند همدلی و همراهی با مردم در رفع مشکلات آنان است.

امام جمعه سرایان در ادامه گفت: مدیریت شهرستان در توزیع اعتبارات و عمران و آبادانی شهرستان نگاه شهرستانی و بر مبنای عدالت محوری بوده و این موضوع باید بیشتر از گذشته تقویت شود.

مرتضایی نیا در ادامه با نوید به آغاز فعالیت های اربعین از مسئولان خواست با همراهی با مسئولان عتبات، زمینه رشد فعالیت های عتبات و اربعین را در شهرستان فراهم کنند.

وی از حضور 99 درصدی مسئولان ساکن در شهرستان خواست تا دستشان را بالا برده و پس از آن با دیدن تعداد کم افراد، گفت: وضعیت حضور مسئولان در شهرستان قرمز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز مدیران ساکن در شهرستان «سرایان»

وضعیت قرمز مدیران ساکن در شهرستان «سرایان»