مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-20سياسي

سوال رهبر معظم انقلاب از شهید حجازی چه بود؟


سردار محمدعلی مهره کش، از همکاران سابق سردار شهید حجازی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شهید حجازی ویژگی های اخلاقی و مدیریتی قابل توجهی داشت، اظهار داشت: از جمله آن ها می توان به خوش خلقی، صبوری، خوش برخوردی و نگه داشتن محیط به صورت شاد اشاره کرد، این موارد را زمان هایی که در کنار او بودم، می دیدم و باعث می شد در محیط کار احساس نکنیم با یک فرمانده نظامی روبه رو هستیم.

وی با تأکید بر اینکه سردار حجازی در عین قاطعیت و تصمیم گیری های نهایی که داشت، انسانی اخلاق مدار و دارای برخورد برادرانه با همکاران بود، افزود: او در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی حضور مسؤولانه و به موقع داشت، پیش از انقلاب جزو فعالان انقلابی اصفهان بود و در کنار استاد پرورش اقدامات جدی انجام داد و به همراه برادرش از مبتکران و مجریان تظاهرات اصفهان بودند.

  مهره کش گفت: پس از انقلاب نیز یکی از پایه گذاران سپاه اصفهان و مرکز آموزش سپاه در اصفهان و اولین مسؤول اعزام نیروی جنگ به خوزستان بود؛ پس از آن در مسؤولیت های جانشینی سپاه خراسان، فرمانده بسیج، جانشین فرماندهی نیروی قدس بر اساس انجام وظیفه فعالیت می کرد.

فرمانده اسبق سپاه یزد بیان کرد: گاهی اوقات به شهید ایراداتی گرفته می شد، از جمله اینکه ممکن است برخی مسؤولیت ها با شئونات شما سازگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال رهبر معظم انقلاب از شهید حجازی چه بود؟

سوال رهبر معظم انقلاب از شهید حجازی چه بود؟