مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-20سياسي

مطالبه به حق 37 ساله مردم منطقه سراوان/ با هرگونه کوتاهی برخورد می شود


فرماندار رشت با اشاره به مطالبه به حق 37 ساله مردم منطقه سراوان برای ساماندهی وضعیت زباله در این منطقه، گفت: با هر گونه کوتاهی در حل معضل سراوان برخورد می شود.

- ، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای جامع عمرانی رشت با اشاره به اینکه معضل امروز سراوان ناشی از سهل انگاری و عدم تحقق وعده های مکرر در ساماندهی این منطقه است، اظهار کرد: دولت سیزدهم در راستای جبران کم کاری دولت های گذشته، مصمم به حل اساسی مشکلات لوندفیل سراوان می باشد.

فرماندار رشت با تاکید بر اهمیت تفکیک از مبدا زباله و نقش مهم شهرداران، بخشداران و دهیاران در انجام این امر و نیز ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان صاحب ایده و شرکت های دانش بنیان در مدیریت زباله شهرها و روستاها، اضافه کرد: طی 37 سال گذشته شاهد انباشت زباله در این منطقه بوده ایم.

امام پناهی با بیان اینکه اراده دولت و مسئولان استانی بر حل این معضل است، گفت: با هر گونه کوتاهی در حل معضل زباله منطقه سراوان برخورد می شود.

وی با اشاره به مطالبه به حق مردم منطقه سراوان، ادامه داد: طی سال های گذشته مردم این منطقه بارها شاهد وعده های عملی نشده بودند و امروز دیگر اعتماد نمی کنند.

فرماندار رشت به افزایش ظرفیت کودآلی از بازیافت 250 تن زباله به 1000 تن اشاره کرد و افزود: باید یک مکان جدید منطقه با معیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه به حق 37 ساله مردم منطقه سراوان/ با هرگونه کوتاهی برخورد می شود

مطالبه به حق 37 ساله مردم منطقه سراوان/ با هرگونه کوتاهی برخورد می شود