مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-20سياسي

2500 بسته معیشتی رمضان توسط سپاه نهاوند توزیع شد


فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری هفدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ویژه رمضان در قالب توزیع 2 هزار و 500 بسته معیشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، علی مختاری ظهر امروز در حاشیه برگزاری این رزمایش مومنانه به خبرنگاران اظهار کرد: هفدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در قالب 2 هزار و 500 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، خرما و مرغ از سوی سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

وی گفت: این رزمایش هفدهمین مرحله از کمک های مومنانه است که با همکاری خیرین شهرستان و پایگاه های مقاومت سپاه برگزار شده و 2 هزار و 500 بسته هر کدام به ارزش 500 هزار تومان توسط سپاه بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: تاکنون 50 هزار و 500 بسته کمک معیشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در اختیار خانواده های بی بضاعت شهرستان قرار داده شده است.

  وی با بیان اینکه سپاه و بسیج نهاوند تا پایان کرونا در کنار نیازمندان خواهد بود گفت: از شهروندان درخواست داریم همانند گذشته در رزمایش کمک مومنانه به یاری نیازمندان بیایند و کمک های خود را تحویل سپاه یا یکی از پایگاه های مقاومت و سطح شهر و روستا کنند.

انتهای پیام/ 3140/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 بسته معیشتی رمضان توسط سپاه نهاوند توزیع شد

2500 بسته معیشتی رمضان توسط سپاه نهاوند توزیع شد