مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-20سياسي

«زندگی پس از زندگی»؛ برنامه ای با طعم شیرین و گاهی تلخ مرگ!


برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» اثبات کرد که یک برنامه با محتوای خوب می تواند مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گیرد.

- خبرگزاری فارس-گروه تلویزیون، امید سهرابی: تجربه نزدیک به مرگ، پدیده ای به قدمت تشریف انسان در مهبط تن، حالتی که فرد به یک باره از کالبد برون می شود و پس از مشاهده فرازی از بی کرانه های عالم غیب، به قالب جسم باز می گردد، علائم حیات خواه در جسم باشد یا نه، این تجارب با مرگ قطعی شباهتی قطعی دارند، ادراک غیرمادی برون از جسم مادی این جمله هایی است که هر قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی با آن آغاز می شود و هر روز تجربه نزدیک به مرگ یک شخص را روایت می کند.

سه سالی می شود که عباس موزون ساخت برنامه زندگی پس از زندگی را آغاز کرده است، برنامه ای که در روزهای اول، آنچنانی که باید مورد توجه قرار نداشت و به همین منظور عباس موزون فصل اول آن را با هزینه شخصی تولید کرد؛ اما کم کم این برنامه مورد توجه جمع کثیری از مخاطبان تلویزیون قرار گرفت و حال پربیننده تری برنامه افطار تلویزیون است.

این برنامه که از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود اثبات کرد که وقتی یک برنامه تلویزیونی محتوای قوی داشته باشد و فرم را نیز به شکل صحیح به کار بگیرد، می تواند مخاطب را به دنبال خود بکشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زندگی پس از زندگی»؛ برنامه ای با طعم شیرین و گاهی تلخ مرگ!

«زندگی پس از زندگی»؛ برنامه ای با طعم شیرین و گاهی تلخ مرگ!