مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-20سياسي

در نمایشگاه قرآن به جلسه سنتی و خانگی قرآن بروید+تصاویر


ستاره های زمین عنوان بخشی در نمایشگاه قرآن است که در آن جلسات سنتی و خانگی قرآن کریم به شکل زیبایی طراحی شده و بازدید کنندگان برای دقایقی می توانند در این جلسات شرکت کنند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه قرآن و فعالیت های دینی ـ مهدی احمدی: بیست ونهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم این روزها در حالی برگزار می شود که نمایشگاه با استقبال بسیار خوب مردم خصوصاً در ساعات بعد از افطار مواجه است.

با حضور در نمایشگاه قرآن کریم با بخشی مواجه می شویم که ما را به فضای سال های قبل و خانه های دهه شصت می برد، خانه هایی که ماه رمضان صدای تلاوت قرآن از آن به گوش می رسید و مردم محل هر شب در یکی از منازل گرد هم جمع شده و شب های ماه رمضان را معطر به عطر قرآن می کردند.

طراحی خانه های قدیمی برگزاری جلسه خانگی قرآن در نمایشگاه ستارگان زمین عنوان بخشی در نمایشگاه قرآن است که در آن خانه هایی با طراحی قدیمی قرار گرفته و مردم با حضور در این خانه ها در جلسه ای کوتاه شرکت می کنند و این گونه به حال و هوای گذشته خصوصاً دهه 60 می روند.

آن زمان که با وجود بمباران و موشک و کمبود های شدید کالا و مشکلات اقتصادی فراوان ناشی از جنگ، ماه های رمضان شیرینی خودش را داشت و همسایه ها هر شب در محضر قرآن زانو می زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نمایشگاه قرآن به جلسه سنتی و خانگی قرآن بروید+تصاویر

در نمایشگاه قرآن به جلسه سنتی و خانگی قرآن بروید+تصاویر