مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-20ورزشي

پایگاه های انتقال خون شیراز آماده خدمات رسانی در شب های قدر


سرپرست اداره کل انتقال خون استان فارس گفت: در شب های قدر، علاوه بر 2 پایگاه ثابت این اداره کل، دو پایگاه موقت و یک تیم سیار، در خدمت اهداکنندگان خون هستند.

- ، گفت: در شب های قدر، علاوه بر 2 پایگاه ثابت این اداره کل، دو پایگاه موقت و یک تیم سیار، در خدمت اهداکنندگان خون هستند.

وی با بیان این که تکنسین ها در شب های قدر در پایگاه های نمازی، قوامی، شاهچراغ، باغ جنت و اتوبوس سیار خون اهدا کنندگان را دریافت می کنند افزود: پایگاه های قوامی و نمازی از ساعت 20 تا 1 بامداد، پایگاه شاهچراغ از ساعت 21 تا 2 بامداد و پایگاه باغ جنت از ساعت 19 تا 30 دقیقه بامداد فعال است.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان فارس افزود: تکنسین های انتقال خون در اتوبوس سیار هم شب نوزدهم ماه رمضان از ساعت 21 تا 2 بامداد در کنار حسینیه عاشقان ثارالله شیراز، شب بیست و یکم رمضان از ساعت 20 تا 30 دقیقه بامداد در شهر کوار و در شب بیست و سوم رمضان از ساعت 21 تا 2 بامداد در محوطه مسجد دانشگاه شیراز به خونگیری از اهدا کنندگان مشغول خواهند شد.

وی تصریح کرد: پایگاه های انتقال خون قوامی و نمازی همچون همیشه در شیفت کاری صبح و بعد از در ساعت های 8 تا 13 و 45 دقیقه و 14 تا 19 و 45 دقیقه فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های انتقال خون شیراز آماده خدمات رسانی در شب های قدر

پایگاه های انتقال خون شیراز آماده خدمات رسانی در شب های قدر